Nå kan denne serien med Arganoljeprodukter fra Ryor bli din *Giveaway, sponset innlegg*

*Sponset innlegg*

Kremer og slikt er ikke noe jeg har gidda å brukt tid på..
Men jeg har blitt eldre, og det har huden min også.. Så når jeg fikk spørsmål om jeg ville teste ut disse Arganoljeproduktene, så tenkte jeg “Hvorfor ikke”.
Det blir vel ikke verre enn det allerede er..
I mitt tilfelle så er jeg noe plaget med kviser og slikt, spesielt på haken.
Dette er noe som irriterer meg, for jeg trodde da vitterlig at jeg skulle bli kvtt det etter tenårene. Men neida, det har fulgt meg gjennom alle de år..

For en mnd siden startet jeg testingen av disse Arganolje produktene. Men jeg sa klart ifra til selger at jeg aktet å være ærlig om min erfaring med disse produktene. Noe som kan være ganske så risikerende for selger. For dårlig reklame passer de neppe..

Joda, første par dagene kom algene sprettende frem.. Jeg så ikke ut på haka.. Og tenkte at dette gidda jeg jammen ikke.
Men bestemte meg for å gi disse kremene og rensegreia en sjanse. Jeg skulle holde ut en mnd..
Det angrer jeg virkelig ikke på.. For etter få dager så var alle kviser borte..
Huden min ble skikkelig glatt, myk og blank. Aldri har jeg opplevd makan.. Et par av mine kollegaer kommenterte det på jobb også.
De syns jeg hadde så fin hud, så de lure på hva jeg hadde gjort.
Så dette var virkelig positivt overraskende..
Så denne artikkelen skriver jeg med stor glede..
Og det er moro å vite at jeg fikk en ekstra pakke med, som jeg kan gi bort til en av dere leserne våre..

Prøvde å ta før og etter bilder.. Håper de viser tydelig forskjellen.. Så beklager om jeg ser rar ut på bildene, men prøvde å løfte meg opp mot lyset, så dere skulle få se tydelig 🙂

   
                *Før*                                                            *Etter*

Så skriv noen ord i kommentarfeltet i innlegget her, om hvorfor nettopp du burde få vinne en pakke med Arganoljeprodukter til verdi av 849kr..
Del gjerne 🙂
Husk å skriv mailadressen deres, i mailrubikken, så jeg får kontaktet deg som vinner 🙂
Portoen betaler vi innen Norges grenser 🙂
12 mars trekker jeg en vinner 🙂

Arganolje produkter er veldig populære, egnet for alle type hud, selv veldig sensitiv hud. Gavepakken inneholder:

1x To-fase sminkefjerner – brukes på kvelden

1x Urtertoner – brukes på morgen og kvelden

1x Serum med Arganolje – brukes på morgen og kvelden under dag- eller nattkrem

1x Dagkrem 

1x Nattkrem med betagluken, arganolje og silke

Det finnes i 3 varianter..

*Dagkrem med hyaluronsyre
*
*

I denne giveawayen får du varianten for tørr hud..
For å bestille selv, så må du inn på denne linken: http://www.ryornorge.no/
Der finner du mange flere ulike produkter fra Ryor Norge..

Gro Kristin <3

Vinneren ble Ninia..

Gratulerer så mye. Du vil bli kontaktet på din mailadresse..

8 kommentarer
    1. JEG bør prøve denne!!
      Er ille plaga med kviser midt imellom øya og rundt munnen – i en alder av snart 38.
      Har ikke funnet noe som har funka,og har etter hvert gitt opp å lete….

    2. Disse har jeg lyst til å prøve. Kan si at jeg er heller ikke flink med kremer sikkert da jeg ikke har funnet noen som passer meg

    3. Åh,dette har jeg lyst til å prøve 🙂 Har alltid uren og tørr hud som faktisk talt er plagsomt .Har testet mye,men aldri noe som har funket 🙁 Prøver lykken 🙂

    4. Grunnen til at jeg fortjener det… Hmmm. Mange grunner, men en god er:sliten 4-barnsmamma, i full jobb. Mange utfordringer i hverdagen, lite tid til meg selv. Og med fire barn, kommer de i første rekke, også på de områder som gjelder økonomi. Derfor prioriterer jeg veldig sjelden å kjøpe meg noe som helst, og aller minst hudpleie produkter. Hadde vært deilig med noe å skjemme meg selv bort med, den tiden jeg får på badet en gang i blant ❤️❤️❤️

    5. Guri Mallorca! Ja, takk! 😀 Hvorfor? Fordi jeg vil gi den til den fine søstra mi. Som i en alder av 30+ fremdeles har tenåringshud.. Tenk så glad hun hadde blitt! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg