Havnet i avisen jeg…

Dette er litt moro..

Jeg skrev et innlegg om hva jeg har gjort disse 3 årene etter jeg ble singel, inne på ei jentegruppa.

Ble etter det innlegget kontaktet av lokalavisen Fredrikstad Blad.

De kom hjem til meg å intervjuet meg.

I dag litt tid etter, fikk jeg et eksemplar av papirutgaven. Jeg har bare lest artikkelen i nettavisen tidligere.

Jeg var ikke klar over at jeg hadde havnet på forsiden i avisa.. Moro ja 🙂

Men også litt skummelt.. 🤣🤣🙈🙈

Jaja, håper min historie inspirerer andre hvertfall  🙂

 

 

Gro Kristin ❤

3 kommentarer
    1. Så spennende, må være moro å ha klart dette. Du er fantastisk flink 😊😊.
      Gratulerer så mye😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg