Endelig har jeg kjøpt meg min egen leilighet!!

Endelig er jeg ferdig med å lete..

Anbefaler ingen å gå på husjakt. Det er bare slitsomt og nervepirrende. 🥺🤯😓

Når jeg fikk tlf fra megleren i dag om at mitt bud var akseptert og leiligheten var min. Kjente jeg en god ro bre seg over meg. Jeg kjente at i denne leiligheten skal jeg bo. Og den er min. En utrolig god følelse av indre ro.

Dette er en 3roms leilighet i en 4mannsbolig med egen hagedel og garasje.

Så nå begynner det kjedelige.. Å pakke..

Men jeg skal benytte meg av dette godt. Her skal det kastes over lav sko. (Selge, gi bort, kaste)

Skal ikke ha med meg noe mer enn jeg må.

Nesten alt med leiligheten er perfekt.

Trenger ikke å pusse opp noen rom. Unntatt noe småtterier med kjøkkenet.

Som dere vet er kjøkkenet et viktig sted for meg. Der bruker jeg mye tid.

Så der blir det noen få endringer. Men det skal jeg fortelle mer om senere 🙂

Ellers,  så blir det å sette inn vedovn. Det er det ferdig uttak for. Så trenger bare å finne vedovnen jeg vil ha 🙂

1.nov flytter jeg inn. Så jeg har en spennende tid foran meg.

Det blir moro å feire jul i ny leilighet ❤🤶🎄

Min, helt min helt alene. Sammen med sønnen min selvsagt.

Dette har jeg jobbet hardt for å få til.

Å jeg fikk det til HELT ALENE. Ingen medlånetaker, hjelp fra foreldre, arv eller noe. Jeg fikk det til helt alene. Jeg har levd på ren fattigdom pengemessig. Betalt ned all min gjeld alene på rekordtid. Planen var å bli gjeldsfri innen oktober 2022. Jeg greide det juni 2021.

Og det samtidig som jeg har fikset tennene mine og kostet på flere titalls tusen kroner på det. Og trosset sterk tannlegeskrekk.

 

Så ja, dette er jeg stolt over. Jeg er så utrolig stolt over hva jeg har greid og fått til på rekordtid. Helt uten økonomisk hjelp.

Jeg er så utrolig takknemlig for all den støtten og forståelsen jeg har møtt hele veien. Både fra barna og venner.

Så ja, da må det være lov å skryte litt ❤

Tror jeg skal stoppe å skryte her. Følg med  videre. Så skal jeg dele så mye jeg kan av prosessen videre og nye mål jeg hat satt meg 🙂

 

Gro Kristin ❤

6 kommentarer
    1. Det er alltid stas med sånne store forandringer, og det blir sikkert ikke så ille å pakke heller når du har noe så flott å glede deg til. Dessuten er det en lettelse når man kan kaste ting, – man kan senke skuldrene litt ekstra og få “ro i sjelen”. Sier hun som er ekstremt dårlig til å kaste hehe… Men jeg VET at det er nydelig når man klarer det, for jeg har også erfart det 😉

    2. Dette står det respekt av! Så flink du har vært, og er. Dette har du lov å skryte av.
      Du har litt tid til å rydde og kaste😊.
      Jeg er full av beundring, sier hun som nesten ikke klarer å kaste noe.
      Kos deg med rydding og pakking.

    3. I want to use this means to meet my promise to provide my lending to Mike Harris online private debt service, I was caught in a financial situation and paid my bills and started my business. Need I tried to find many private and corporate organizations from lending companies, but I did not succeed, and many banks rejected their loan request. “If you have to contact a company with a low rate interest rate of 2% and getting online loans with better payment plans / plans, you can email them ([email protected])

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg