Uffalæll, kjipt når det skjer.. 🙄🙄

Ja, uff å uff..

Jeg har jo kjøpt meg leilighet som dere vet.

Å hva oppdager jeg..  Joda, jeg må kjøpe ny sofa. For hjørnet på sofaen jeg har nå er på feil side..

Ja, ja.. Da var det å dra på sofajakt da.. Og med ny sofa, så må det jo nytt bord til..

Men denne gangen vil jeg ha det slik jeg liker det. Så da blir det ikke med sjeselong og minibord..

Så da falt valget på denne sofaen og bordet i eik 🙂

Men det stoppet ikke der.. Når man først er igang å skal bruke sparepengene. Så kan man jo bare fortsette. Og når stilen nå går i hvitt, grått og eik. Så må jo resten byttes ut også.

Så da ble det nytt spisebord og stoler. Og siden jeg får litt mindre plass og det er bare guttungen igjen som bor hjemme. Så trenger vi ikke så stort spisebord. Men samtidig er det greit å ha større når jentene kommer på besøk innimellom. Så da falt valget på spisebord med klaffer i hvitt og eik. Med grå stoler.

Stolene greide jeg å slette bilde av. Så den får dere se når alt er satt på plass 🙂

Og i samme farta må jeg ha ny kommode uti yttergangen. Men vet ikke hvem av disse jeg skal velge #luksusproblem

Jaja, finn nok ut av det.. Moro er det hvertfall  🙂

Men nesten mest av alt, gleder jeg meg til å få nytt kjøleskap  🙂 Dette har jeg ønsket meg lenge 🙂  Side by side.. Kjøleskap og frys i svart 🙂

Men det er ikke sånn at jeg har glemt guttungen oppi dette.. Neida, for ny tv blir det også. Jeg lovte han å kjøpe 65″ 😱😱😱 Men tror dere ikke det ble 70″…

Godt veggen den skal henge på er forsterket  for å tåle det 🤣🤣

 

Jeg er forøvrig i godt gang med å pakke.. Dere syns kanskje jeg er tidlig ute. Med tanke på at jeg ikke skal flytte før 1.november.

Men jeg skal jobbe mye fremover. Har 3 arbeidshelger på rad i tillegg til ukedager. + det er mye som skal gåes gjennom. For her blir mye kastet, solgt og gitt bort.. Å da trenger jeg litt god tid på meg.

Men utrolig morsomt da 🙂

En moro og spennende prosess jeg går gjennom nå 🙂 Så følg med. Her blir jeg å dele alt 🙂

 

Gro Kristin ❤

6 kommentarer
    1. Full av beundring leste jeg om deg i hjemmet – og ble SÅ inspirert – både av mat og innstilling – værre blir det vel med kjøp av krydder. Men jeg skal følge deg – lykke til med alt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg