Ebay – Jeg bare elsker Ebay..

Bare så synd man bare kan handle for 200kr ad gangen..

Se alt det fine jeg fant der i dag.. Så nå er det bare å få bestilt og bruke fantasien, så blir dette bra ja..
Alt kan blinges… 🙂

Og sengetøy må man jo ha.. Hva med å ha et som viser gubben hvor grensen i sengen går, så man slipp at han tar all dyna og plassen 😛

Å se de rå buksene jeg fant da.. Harem Baggy…

   

For å ikke nevne disse utrolig lekre alveørene..

 

For å ikke glemme denne. Den var jo helt rå da..

Å så stilige hårbøyler..


Hårbånd er også tøft syns jeg. Spesielt om det er i litt retrostil..
Å denne tror jeg vil passe godt til Harem Baggy’ene..

 

Å tro hvor fortvilt henne skal bli hun minstejenta mi som må være offer om mamma kjøper slike stilige stoffer for å sy klær av:)

   

Ahh, så mye fint på Ebay, men så var det kapitalen da..
Men å drømme er gratis..

Gro Kristin <3

6 kommentarer
    1. Man kan fint handle for mer enn 200kr om gangen på ebay. Har handla på ebay siden jeg var gammel nok til å ha eget visa. Ja det er en risiko for at man får toll, men jeg tror det kun har skjedd meg et håndfull ganger på 10 år med ebayhandling. Det dyreste jeg har handlet derfra kom på 1500kr tilsammen. Ikke noe problem om selgeren merker pakken som gave og merker ned verdien.
      Har en håndfull selgere jeg holder meg til. Jeg tar alltid høyde for at jeg må betale toll og ber aldri selgeren om å merke pakken feil. Men allikevel skjer det ganske ofte.

    2. Hei damerforfaen 🙂
      Nå har jeg nesten lett igjennom hele ebay og søkt for å finne dette kule sengetøyet! Kan dere hjelpe meg med en link eller forklare hva jeg skal søke på? Jeg har søkt på både: his her side sheets, her his side, she and him sheets og gudene vet. Takker på forhånd 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg